Kończę pisać specjalistyczny poradnik dla przedsiębiorców, którzy oferują swym klientom produkty klasy Premium – czyli kosztowne, luksusowe elementy dla domu, niepotrzebne większości ludziom, którzy jednak ciągle o nich marzą, a dostępne dla nielicznych, którzy uważają je za niezbędne 🙂
Jak pozyskać klienta na produkty Premium?
Oto spis wszystkich zagadnień, omówionych w poradniku:
I – Przebieg procesu pozyskania klienta
1. Znalezienie i dotarcie do klienta
2. Przygotowanie do spotkania
3. Pierwsze spotkanie z potencjalnym klientem
4. Określenie i omówienie potrzeb klienta
5. Sporządzenie oferty
6. Prezentacja oferty zaspokojenia potrzeb klienta
7. Negocjacje i podpisanie umowy
8. Wyciąganie wniosków z negocjacji
II – Umiejętności sprzedaży
1. Charakterystyka sprzedawcy doskonałego
2. Proces sprzedaży
III – Wzorce i przykłady
Co o tym sądzisz?
Jestem ciekaw, czy uznasz je za przydatne dla siebie, mam nadzieję, że napiszesz mi komentarz i swoje propozycje, co jeszcze powinno się w nim znaleźć, lub napiszesz, co spodziewasz się zyskać, jak przeczytasz ten poradnik.